آپارتمان نشینی و حقوق قانونی و حوزه ی مسولیتها

ه منظور تعیین مدیر یا هیات مدیره ابتدا می بایست مجمع عمومی مالکین به شرح ذیل تشکیل گردد:

مجمع عمومی مالکین - در صورتی که تعداد مالکین از سه نفر تجاوز نماید مجمع مزبور تشکیل می گردد و به عبارتی مجمع عمومی از گردهمائی مالکین تشکیل می گردد.

با ملاحظه مواد قانونی این طور استنباط می گردد که در صورتی که مالکین خود در مورد نحوه تشکیل اولین مجمع عمومی به توافق نرسند واز تشکیل مجمع خودداری نمایند حسب  درخواست مالکین، وزارت مسکن وشهرسازی عهده دار این مسئولیت می گر دد.

ادامه مطلب ...

آپارتمان نشینی به زبان کودکان


همیشه به حرف بزرگترها و همسایه‎های خود گوش می‎کنیم.

این کار کلید حفظ احترام بین همسایه‎ها است.

 

هیچ وقت سکوت را فراموش نمی‎کنیم به‎خصوص در راهروها و حیاط!

این کار کلید حفظ آرامش آپارتمان است.

 

درِ ورودی، دری مشترک است که همه از آن استفاده می‎کنند. بنابراین ما مراقب هستیم که هیچ وقت آن‎ را باز نگذاریم تا غریبه‎ها وارد خانه نشوند.

این کار کلید حفظ امنیت آپارتمان است.

ادامه مطلب ...

شارژ بهمن ماه

ساکنین و مالکین محترمی که مایلند صورتحساب شارژ خود را از طریق ایمیل دریافت نمایند می توانند یک ایمیل به نشانیbaharan.esfahan@gmail.com ارسال نمایند در ایمیلی که می فرستید در قسمت subject نام خودتان و شماره واحد مرقوم بفرمایید. ضمنابدهی شارژ واحدها  در تابلوی اعلانات هر بلوک نصب گردیده است لطفا نسبت به پرداخت ان ترجیحا از طریق دستگاه کارت خوان  در دفتر مجتمع اقدام نمایید و ما را در انجام امور یاری بفرمایید.برای مشاهده میزان بدهی روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

دوربین مدار بسته

با سلام

پیرو مصوبه مجمع عمومی مالکین مبنی بر نصب دوربین مدار بسته از مالکینی که تا کنون موفق به پرداخت قسط اول دوربین  نشده اند تقاضا می شود بدهی خود را از طریق دستگاه کارت خوان که در دفتر مجتمع نصب گردیده یا به صورت نقدی به نگهبان شیفت پرداخت نمایند

اساس نامه آپارتمان نشینی

از آن جا که آپارتمان محل سکونت افراد است و تمام اتفاقات و مراحل مختلف زندگی اعضای خانواده در همین محل شکل می گیرد و تاثیر می پذیرد بهتر است که همه افراد برای ایجاد آرامش و آسایش بیشتر و در عین حال حفظ و ارتقای موقعیت اجتماعی و خانوادگی خود با قوانین اجتماعی مربوط به آپارتمان نشینی آشنایی کامل داشته باشند و در انجام و رعایت کامل آن بکوشند.

نکاتی که در اینجا یادآور می شویم گوشه ای از قوانین اجتماعی آپارتمان نشینی است و در صورتی که مورد توجه و اجرا قرار بگیرد اغلب مشکلات و سختی های مجتمع نشینی را در خود حل می نماید و آرامش و آسایش خانه های قدیمی را به ارمغان می آورد.

 

ادامه مطلب ...